sábado, 18 de abril de 2020

CANSA

TRABALLO SEN TASA!!!

Como ben vos podedes imaxinar, dende que Icía e a súa "Divercapacidade" apareceron en escena , a miña vida tivo unha grandísima carga física e emocional. 

As dúas cargas eran tan potentes que estaba realmente cansa. Esa fatiga se reflectía nos meus ollos porque traballaba sen tasa, indo do cole a casa e de casa ao cole.

No cole, traballa sen descanso porque era a miña vía de escape e porque me encanta intentar transmitirvos a miña paixón pola música. Na casa porque ademais de facer as necesarias labores domésticas, tiña que facer as seis horas e media de estimulación do Método Doman, durante seis días a semana, para mellorar a calidade de vida da peque.

Con isto todo xa tiña máis que suficiente. Pero a maiores a pequechiña, polos seus problemas de alimentación, pasaba moitas noites esperta con moitísimas molestias e dores e eu con ela porque como xa sabedes somos unha en dous.

Aos seis anos deste ritmo desenfreado de traballo, o meu corpo e a miña mente comezaron a resentirse. Ambos necesitaban un bo e merecido descansiño.

E chegou ese momento tan esperado. O ar invitounos a Icía, o seu papá e a min a un concerto de Uxía Senlle e Magín Blanco para celebrar as Letras Galegas adicadas a Manuel María. E claro, non nos puidemos resistir.

Ao rematar Uxía e Magín estiveron connosco e produciuse unha conexión máxica chea de "Divercapacidade". O seu gran sorriso e o seu gran corazón deunos a coñecer un novo camiño que animámonos a andar para descubrir que a vida é moito máis que traballar e traballar.

Xa vos contaremos porque esa é unha aventura cheíña de xente lindísima, moi diversa e cunha gran riqueza musical.

Aquí vos deixamos este lindo poema moi ben acompasado coa preciosa música de Uxía & Magín e uns fermosos debuxos que relatan a vida da cansa Señora Vaca...


... agardámosvos no próximo tesouro musical!!!

Ceci Music & Icía Power