venres, 10 de abril de 2020

DÚBIDAS

UN INMENSO OCÉANO!!!

Icía decidiu nacer despois de estar no festival de nadal do cole... quizais escoitar cantar a tant@s peques foi unha gran motivación para querer saír e poder así desfrutar en persoa da Música.


Dende o primeiro momento, as novas médicas non foron nada positivas e todo o que soñaramos esfumouse nun abrir e pechar de ollos.

Durante os tres primeiros anos soamente se sucedían vivencias, probas e ingresos que indicaban que a pequechiña sufrira unha alteración xenética moi potente que lle estaba afectando e lle ía afectar durante toda a súa vida ao seu desenvolvemento psicomotor global.

Eu me sentín rodeada por un océano de dúbidas, culpabilidades, medos, tristezas, inseguridades... Pero curiosamente nese terrible e inmenso océano - grazas o meu compi de fatigas e alegrías, a miña linda familia e as miñas queridas amigas - apareceu a balea do meu interior que coa súa grandeza me indicou como debía nadar para poder saír a flote e sobre todo, como poder axudar a Icía a ter unha vida sanadora.


Icía e eu queremos ofrecervos un dos nosos intérpretes preferidos porque cada vez que temos a oportunidade de escoitalo nos emociona dun xeito inmenso como o océano...



... agardámosvos no próximo tesouro musical!!!


Ceci Music & Icía Power