mércores, 12 de agosto de 2020

EsHeFi

 TEMPO RÁPIDO E TEMPO LENTO!!!


Todo o vivido dende o nacemento de Icía foi dunha intensidade tan intensa que neste punto da nosa aventura vital o meu corpo comezou dar algunha pequeniña mostra de dor crónico e algún gran chispazo de dor momentánea porque a miña mente estaba demasiado cargada de tempo rápido e non sempre levaba ben o tempo lento da nosa intensa e o mesmo tempo tranquila vida.

Cansada de intentar dominar as miñas dores decidín acudir a retocar o meu corpiño con EsHeFi e atopeime que cun toque aquí e outro acolá nos meus puntos de dor coas súas firmes mans se mitigaban os efectos de anos de loita incansable pero sobre todo descubrín que as nosas conversas producían un momento de alegría e distensión que axudaban a miña mente a descargar o meu propio tempo rápido e o meu propio tempo lento.

EsHeFi, sempre agradecida por cada retoque e por cada conversa que me axudaron a mitigar as pegadas de todo o vivido.



... agardámosvos no próximo tesouro musical!!!


Ceci Music & Icía Power